Ugly Love, Colleen Hoover

21:06:00


"Corbin, proszÄ™ ciÄ™, tylko mi nie mów, że facet, do którego zadzwoniÅ‚eÅ›, żeby mnie obroniÅ‚ przed pijakiem, okazaÅ‚ siÄ™ wÅ‚aÅ›nie tym pijakiem. [...] MogÅ‚abyÅ› go wpuÅ›cić?" 
 
Colleen Hoover kolejny raz zachwyca wyjÄ…tkowo poruszajÄ…cÄ… powieÅ›ciÄ…. Tym razem autorka przedstawia w książce teraźniejszość Tate i przeszÅ‚ość Milesa. To poÅ‚Ä…czenie tworzy sÅ‚odko- gorzkÄ… historiÄ™ o dwójce mÅ‚odych ludzi, których "zwiÄ…zek" jest wyjÄ…tkowo skomplikowany. ReguÅ‚y, które chÅ‚opak ustaliÅ‚ w ich zwiÄ…zku: nie pytaj o przeszÅ‚ość i nie oczekuj przyszÅ‚oÅ›ci, mogÄ… doprowadzić do tragedii. Czy demony przeszÅ‚oÅ›ci zaważą na przyszÅ‚oÅ›ci i zniszczÄ… nie tylko Milesa, ale też Tate? 
 
"Wiem, że myśl o konfrontacji z przeszłością cię przeraża. To przeraża każdego. Ale czasami nie robimy tego dla siebie. Robimy to dla ludzi, których kochamy bardziej niż siebie"
 
Ugly Love urzekÅ‚o mnie już od pierwszej strony. Książka ta jest napisana z humorem, jednakże wywoÅ‚aÅ‚a u mnie nie tylko uÅ›miech, ale też Å‚zy. W tej powieÅ›ci znajdziemy zarówno ckliwe i wzruszajÄ…ce opisy, jak i te "Å‚amiÄ…ce serce".  Książka stanowczo nie jest dla osób szukajÄ…cych cukierkowej historii miÅ‚osnej, o czym Å›wiadczy sam tytuÅ‚, który idealnie oddaje stosunki miÄ™dzy głównymi bohaterami.
 
W książce widzimy dwóch różnych Milesów. Jeden to arogancki, ale zamkniÄ™ty w sobie chÅ‚opak widziany oczami Tate. Drugi to Miles mÅ‚odszy o sześć lat, którego nie sposób nie pokochać. CzytajÄ…c tÄ™ powieść, przeżywa siÄ™ swego rodzaju rozdwojenie jaźni. Mimo, że jestem absolutnie zachwycona książkÄ…, niezmiernie mnie irytowaÅ‚a ta ciÄ…gÅ‚a zmiana.  Dodatkowo ciężko czytaÅ‚o siÄ™ rozdziaÅ‚y pisane z punktu widzenia Milesa, w których tekst byÅ‚ wyÅ›rodkowany. Mimo tych dwóch niedoskonaÅ‚oÅ›ci zachÄ™cam do przeczytania najnowszej powieÅ›ci Colleen Hoover!~ Jules
_____________________________________________________
Colleen Hover, Ugly Love, stron 344, Wydawnictwo Otwarte, 2016 
Przekład: Piotr Grzegorzewski
 
 



2 komentarze:

  1. Mam ją w planach! Muszę ją tylko upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach tę książkę, pożyczyła koleżance bo stwierdziłam, że mam co czytać :) ale jak tylko odda to biorę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.