ZAKAZANY UKŁAD, K.N. HANER


Autor: K.N. Haner
Seria: Mafijna (#1)
Liczba stron: 331
Wydawnictwo: Editio.red
Data wydania: 15 luty 2018

Nicole żyje w toksycznym i destrukcyjnym związku z mężczyzną, który zaopiekował się nią po śmierci jej rodziców. Pewnego dnia, gdy po raz kolejny zostaje przez niego pobita, postanawia popełnić samobójstwo. Ucieka z domu i dociera nad urwisko, żeby skoczyć prosto do oceanu.
W tym samym momencie, w którym dziewczyna zamierza odebrać sobie życie, miejscowi gangsterzy wykonują brutalną egzekucję, której Nicole staje się przypadkowym świadkiem. Zamiast umrzeć, trafia prosto do domu mafiosa — Marcusa Accardo. Mężczyźnie imponuje to, że Nicole nad życie pragnie śmierci. Świat mafii nie jest jednak prosty, a pojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego piekła nie zwiastuje niczego dobrego.
Początkowa nienawiść i strach między Marcusem a Nicole przeradzają się w fascynację oraz namiętność. Marcus zaczyna współczuć Nicole, gdy się dowiaduje, co ją spotkało. Oboje zgadzają się na układ, który ma na celu wyeliminowanie największego wroga Marcusa — Aleksandra Modano. Brutalne zasady gangsterskiego świata są jednak niewzruszone, dlatego gdy w grę zaczynają wchodzić uczucia, wszystko się komplikuje. Niebezpieczeństwo pojawia się na każdym kroku, a jedna chwila nieuwagi może doprowadzić do tragedii, której ceną jest ludzkie życie.
-Wydawnictwo Editio.red

Fabuła, która opiera się na gangsterskim świecie? Przypomina Wam to coś? W ostatnim czasie sama przeczytałam sporo historii, które właśnie o tym opowiadały. Mimo to, z niecierpliwością czekałam na premierę Zakazanego Układu. Kupiłam swój egzemplarz jak tylko pojawił się w księgarniach. Jestem bardzo mile zaskoczona. Książka nie tylko mi się podobała, ale wręcz jestem w niej zakochana! Dzięki licznym zwrotom akcji i mrocznemu klimatowi na długo zapada w pamięć. Nie ma tutaj żadnej ściemy i przez cały czas czuje się, że akcja toczy się w kręgach mafii. To nie miejsce na sentymenty. Nie zapłaciłeś? Kulka w łeb...

Ogromnym atutem Zakazanego Układu są bohaterowie. Zarówno Nicole, jak i Marcus są bardzo realistyczni, co cenię sobie w książkach. Ich zachowanie oraz dialogi nie są wymuszone. Muszę przyznać, że po przeczytaniu noty wydawniczej, bałam się, że Nicole będzie jedną z tych bohaterek, które się nad sobą użalają. Na szczęście tak nie było. Nicole okazała się bardzo silną i zdecydowaną kobietą, szczególnie, gdy patrzymy na nią przez pryzmat jej dotychczasowych przeżyć. Podobało mi się też to, jak bardzo zmieniła się z biegiem czasu. Marcus z kolei to typowy gangster. Ostry, bezwzględny i bezkompromisowy. Z tej roli nie wychodzi nawet po poznaniu Nicole, która rozbudza w nim pozytywne emocje. Do tej pory znał tylko gniew. Bardzo podobała mi się relacja Marcusa i Nicole. Równocześnie uważam, że chemia między nimi była trochę przerysowana, zwłaszcza na początku

Zakazany Układ bardzo mi się podobał. Nawet, jeżeli nie jest to książka z rodzaju tych najambitniejszych, zapewniam Was, że świetnie spędzicie przy niej czas. K.N. Haner gwarantuje niesamowitą historię i lekki styl. Ta powieść niejednokrotnie złamie Wam serce, a swoim zakończeniem wbije w fotel. Koniecznie musicie ją przeczytać!



4 komentarze:

  1. Będę mieć na uwadze tę książkę. Ostatnio mam ochotę na taką lekką tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podobała i już czekam na kolejną część :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala! Coś dla mnie chyba! Uwielbiam tematykę gangsterów, niebezpiecznych chłopców w książce, dlatego z ogromną chęcią po nią sięgnę! Kurczę...zaciekawiłaś mnie! :D

    Pozdrawiam!
    https://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książka! I te szalone emocje... Niecierpliwie czekam na kontynuację :)

    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.