SEXY BASTARD. JACKSON, EVE JAGGER


Tytuł oryginału: Jackson
Autor: Eve Jagger
Seria: Sexy Bastard (#4)
Liczba stron: 335
Tłumaczenie: Agnieszka Brodzik
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 8 czerwca 2018

Jackson jest odnoszącym sukcesy architektem, któremu do szczęścia brakuje tylko idealnej żony. Ułożył nawet sobie listę cech perfekcyjnej wybranki, która będzie pasowała do jego świata.
Kiedy spotyka Skylar, wydaje się, że musi skreślić wszystkie punkty ze swojej listy, bo dziewczyna kompletnie nie pasuje do jego ideału. Jest spontaniczna, żywiołowa i nieuporządkowana, a do tego wciąż pakuje się w tarapaty.
Jackson musi podjąć najważniejszą decyzję w życiu i wybrać pomiędzy przygodą a szansą na ustatkowane życie. Chociaż Skylar podbija jego serce, to w niczym nie przypomina idealnej kobiety, z którą chciał budować wspólną przyszłość.
Czy Jackson pójdzie za głosem serca i wprowadzi odrobinę szaleństwa do poukładanego życia?

- Wydawnictwo Kobiece

Jackson to ostatni tom serii Sexy Bastard. Z poprzednimi spędziłam bardzo miło czas i mimo, że są one dość schematyczne, wyróżniają się pośród innych erotyków. Z tą częścią nie było inaczej. Czytałam ją z ogromną przyjemnością, a nawet pokuszę się o stwierdzenie, że jest to najlepszy tom z całego cyklu.

Fabuła jest bardzo realistyczna i w ogóle nie odnosi się wrażenia, że mamy do czynienia z fikcją. Eve Jagger wprowadziła do tej części bardzo niewiele upiększeń literackich. Zarówno Jackson, jak i Skylar nie zostali wyidealizowani, podobnie jak ich historie. Dzięki temu, czytelnikowi łatwiej się z nimi identyfikować. Bardzo podoba mi się przesłanie książki. Nie chcę zdradzać, o co chodzi, bo jest to duży jej atut. Nie spodziewałam się także tak zarysowanej puenty. 

Bardzo polubiłam głównych bohaterów. Skylar została przedstawiona przez autorkę jako spontaniczna dziewczyna. Zastanawiałam się, czy to jej "życie chwilą" nie będzie wymuszone. Moje obawy były jednak bezpodstawne, bo główna bohaterka faktycznie okazuje się niezwykle naturalna. Jackson natomiast, to jej zupełne przeciwieństwo. To osoba, która musi wszystko zaplanować i nie lubi podejmować pochopnych decyzji. Jednak nie jest przy tym irytujący. Zupełnie nie sprawia wrażenia nadętego ważniaka, a raczej odpowiedzialnego mężczyzny. 


Przyznam, że będzie mi brakować Seksownych Drani. Jackson jest według mnie idealnym zakończeniem serii, które nie powinno nikogo zawieść. Historia zawarta w ostatnim tomie jest niezwykle wzruszająca i pouczająca. Polecam Wam nie tylko tę książkę, ale cały cykl. Koniecznie przeczytajcie!



Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Kobiece


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.