PODSUMOWANIE MIESIĄCA [KWIECIEŃ 2017]

19:34:00
Kwiecień był dla mnie bardzo intensywny- najpierw święta, potem testy gimnazjalne, a na koniec wycieczka szkolna. Niestety mój czas wolny był ograniczony i choć książek przybywało, to przeczytałam ich niewiele (jak na mnie). Mimo to udało mi się publikować jeden post tygodniowo, z czego jestem bardzo dumna i mam nadzieję, że już tak pozostanie. Przyznam się, że najbardziej do pracy motywował mnie Instagram, na którym wybiło mi 435 obserwatorów. Bardzo się cieszę, że tylu Was tam jest i serdecznie każdemu dziękuję. 

PRZECZYTANE
  1. "Zły Romeo", Leisa Rayven <recenzja>
  2. "Obsydian", Jennifer L. Armentrout 
  3. "Ember in the Ashes. Imperium ognia" <recenzja>
  4. "Nic do stracenia", Kirsty Moseley
  5. "Flower jak kwiat", Elizabeth Craft i Shea Olsen <recenzja> 
  6. "Król kruków", Maggie Stiefvater
  7. "Złapać milionera", Max Monroe
  8. "Co przyniesie wieczność", Jennifer L. Armentrout
BOOK HAUL

  1. "Baśnie Barda Beedle'a"
  2. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" 
  3. "Quidditch przez wieki"
  4. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz" 
  5. "Zabójczyni", Sarah J. Maas
  6. "Ember in the Ashes. Imperium ognia", Sabaa Tahir
  7. "Twoim śladem", Meredith Walters
  8. "Kochając Pana Danielsa", Brittainy C. Cherry 
  9. "Fangirl", Rainbow Rowell
  10. "Król kruków", Maggie Stiefvater
  11. "Powietrze, którym oddycha", Brittainy C. Cherry
  12. "Flower jak kwiat",  Elizabeth Craft i Shea Olsen 
  13. "Nic do stracenia", Kirsty Moseley
  14. "Złapać milionera", Max Monroe 
  15. "Co przyniesie wieczność", Jennifer L. Armentrout
  16. "Imperium burz", Sarah J. Maas 
  17. "Firstlife. Pierwsze życie", Gena Showalter 
Jaki wynik Wam udało się osiągnąć w tym miesiącu?

5 komentarzy:

  1. Ember in the Ashes to taka świetna historia, ale moim zdaniem trochę niedoceniana i za mało znana. :/ Wgl wiesz może kiedy bedzie premiera drugiej części?
    Ooo i zazdroszczę Imperium burz i Zabójczyni <333
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku :) Wiele pozycji z tych powymienianych sama bym chciała przeczytać. :) Ostatnio też zapoznałam się z serią Lux, która mi się spodobała i już jestem przy trzeciej części :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik :) Sama jestem zainteresowana niektórymi z przeczytanych przez Ciebie książek :) Kwiecień kończę z 9 przeczytanymi książkami, więc tendencja spadkowa w porównaniu z marcem, ale jak na ilość mojego wolnego czasu to i tak nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę lektury "Co przyniesie wieczność". No i oczywiście chętnie podebrałabym Ci "Imperium burz", bo czwarty tom był genialny!
    W najbliższym czasie z pewnością nie zabraknie Ci lektur - imponujący stos :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik ;) ja przeczytałam 14 książek, ale miałam sporo wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.