SEXY BASTARD. KNOX, EVE JAGGER


Tytuł oryginału: Knox. A Sexy Bastard Novel
Autor: Eve Jagger
Seria: Sexy Bastard (#3)
Liczba stron: 345
Tłumaczenie: Agnieszka Brodzik
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 16 marca 2018

Sławny, pociągający i bez wątpienia wart grzechu – taki właśnie jest Cooper Knox. Ten utalentowany bejsbolista słynnej drużyny New York Yankees przyciąga kobiety jak magnes. Kiedy zostaje przeniesiony do rodzinnej Atlanty, ma nadzieję, że spotka pewną dziewczynę, z którą kiedyś spędził noc i nie może o niej zapomnieć.
Chociaż Shelby Masters jest już dorosłą i piękną kobietą, dla bliskich nadal pozostaje Małą Shelby. Nikt nie domyśla się, że miała krótki romans z Knoxem, najlepszym przyjacielem jej nadopiekuńczego brata.
Gdy Knox i Shelby ponownie na siebie trafiają, od razu wiedzą, że nie są w stanie oprzeć się pożądaniu. Para zaczyna się potajemnie spotykać. Wkrótce jednak przekonują się, że budowanie związku nie jest proste, zwłaszcza jeśli muszą się ukrywać z uczuciami.

- Wydawnictwo Kobiece


Seria Sexy Bastard opowiada o czwórce najlepszych przyjaciół. Każda z książek przedstawia historię jednego z nich. Pierwszy tom bardzo mi się podobał, drugi już niekoniecznie. Sięgając po Knoxa byłam ciekawa, w którą stronę pójdzie część trzecia. 

Przeczytałam tę książkę w zaledwie parę godzin w trakcie trwania maratonu u Karoliny z @come.book. Zwyczajnie nie mogłam się od niej oderwać. Według mnie ta historia wciąga dużo bardziej od swoich poprzedniczek. Zauważyłam jednak, że we wszystkich częściach fabuła jest zbudowana na podobnej zasadzie, dzięki czemu dużo łatwiej przewidywałam różne zwroty akcji. Mimo, że nie uważam tego za wadę,  trochę przeszkadzało mi to w czytaniu. 

Sięgając po Knoxa zdawałam sobie sprawę, że jest to erotyk. Dlatego nie byłam zdziwiona pikantnymi scenami łóżkowymi. Mam jednak wrażenie, że w tej części autorka trochę z nimi przesadziła. Było ich po prostu za dużo, szczególnie na początku książki. Owszem, wszystkie były napisane ze smakiem, ale w pewnym momencie mi się przejadły. Całe szczęście, że wraz z rozwojem fabuły Eve Jagger trochę je ograniczyła. 

Natomiast bardzo podobała mi się relacja głównych bohaterów. Nie była wymuszona, żadna ze stron nie starała się też na siłę dominować. Ich związek opierał się nie tylko na seksie, jak mógłby sugerować poprzedni akapit, bo Knox i Shelby byli przede wszystkim przyjaciółmi. Bardzo przyjemnie mi się o tym czytało.  

Eve Jagger zdecydowanie złamała schemat pokazywania w książkach sportowców. Knox jest zupełnym przeciwieństwem mięśniaka, któremu wydaje się, że każda dziewczyna przybiegnie do niego na skinienie palcem. To mężczyzna, który jest tajemniczy, czuły i potrafi rozśmieszyć. Do tego jest jeszcze niesamowitym przyjacielem. Można byłoby powiedzieć, że to facet idealny, gdyby nie to, że czasami zachowuje się jak ciepła klucha. Shelby jest natomiast twardo stąpającą po ziemi kobietą. Odnosi sukcesy zawodowe i wie czego chce od życia. Uwielbiam ten typ bohaterek.  

Nie mogę nie wspomnieć o wątku starszego brata. Jak zapewne wiecie, uwielbiam o tym czytać, co powoduje że takie książki biorę w ciemno. Tym razem jednak trochę się na nim zawiodłam. Jackson, czyli brat Shelby, był strasznie upierdliwy! Coś nie pasowało mi w ich relacji. Pod koniec autorka co prawda wytłumaczyła nam jego podejście, jednak i tak uważam, że wszystko to było jakieś naciągane. 

Przez trzy tomy nie zauważyłam postępu w warsztacie autorki. Wszystkie części są praktycznie na takim samym poziomie. Szkoda, bo miło byłoby zobaczyć, że Eve Jagger się rozwija. Nie mogę się z kolei przyczepić do jej stylu, który jest niesamowicie lekki i przyjemny w odbiorze. 

Knox to według mnie najlepszy tom z serii Sexy Bastard. Fabuła oraz bohaterowie są dużo lepiej stworzeni w stosunku do poprzednich części i dlatego jestem strasznie ciekawa historii Jacksona. Gorąco polecam Wam tę powieść!


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Kobiece

2 komentarze:

  1. Nie miałam okazji jeszcze czytać tej serii, ale jestem pewna, że to zrobię :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz książki tego typu to powinna Ci się spodobać. Lekka i bardzooo przyjemna :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.