Podsumowanie miesiąca [MAJ 2016]

19:02:00
Maj był dla mnie bardzo owocnym miesiącem.  Mówię tutaj o przeczytanych książkach, jak i o Waszej aktywności. Zapraszam!

1. Przeczytałam 15 książek (co daje 83 książki w 2016 roku):
  • Cienie Nocy, Nora Roberts <recenzja>
  • Dziedzictwo, Nora Roberts <recenzja>
  • Dotyk Śmierci, Nora Roberts <recenzja>
  • Mercy, Rebecca Lim <recenzja>
  • Piąta Fala, Rick Yancey <recenzja>
  • Diabelskie Maszyny- Mechaniczny Anioł, Cassandra Clare 
  • Diabelskie Maszyny- Mechaniczny Książę, Cassandra Clare
  • Diabelskie Maszyny- Mechaniczna Księżniczka, Cassandra Clare
  • Dary Anioła- Miasto Kości, Cassandra Clare
  • Dary Anioła- Miasto Popiołów, Cassandra Clare
  • Dary Anioła- Miasto Szkła, Cassandra Clare
  • Dary Anioła- Miasto Upadłych Aniołów, Cassandra Clare
  • Dary Anioła- Miasto zagubionych dusz, Cassandra Clare
  • Starbound- W ramionach gwiazd, Amie Kaufman i Meagan Spooner 
  • Bez słów, Mia Sheridan  
Książki, które mnie zachwyciły: "Diabelskie Maszyny" i "Dotyk Śmierci" 

Książki, które okazały się kompletnym niewypałem: "Mercy"

2. Na blogu znacznie wzrosła aktywność:
  • Przybyło 7 obserwatorów oraz 301 wyświetleń 
3. Zostałam nominowana do LBA  <klik> 

4. Zmieniłam wygląd bloga, ale nadal nie jest to efekt ostateczny 

5. Stworzyłam konto na Instagramie, bezpośrednio podłączone do bloga <klik>  

Jak Wam minął ten miesiąc? 






2 komentarze:

  1. Wow sporo książek, mi trochę brakuje do twojego wyniku, ale w sumie również jestem z siebie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem udany miesiąc za Tobą. Oby czerwiec był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.